ورود 279 هزار و 371 دستگاه خودرو تا پایان سوم فروردین به ارس

رئیس کمیته آمار و برنامه ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر ارس از ورود 279 هزار و 371 دستگاه خودرو تا پایان سوم فروردین به منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی استادی گفت: بر اساس آمار رسمی، در فاصله زمانی 27 اسفند 96 تا 3 فروردین 97 تعداد 279 هزار و 371 دستگاه خودرو شخصی و مسافری از گیتهای 11 گانه موجود در 4 بخش منفصل جلفا، نوردوز، خداآفرین و قلی بیگلو وارد منطقه آزاد ارس شده اند.
وی در ادامه گفت: از مجموع خودروهای وارده، حدود 28 درصد به پلاک های سایر استان ها و مابقی به استان آذربایجان شرقی تعلق دارد.
استادی، خاطرنشان کرد: در بین مسافران نوروزی سایر استان ها، بیشترین مسافر از استان تهران به منطقه آزاد ارس سفر کرده اند و استان های آذربایجان غربی، البرز، اصفهان و اردبیل به ترتیب بیشترین بازدیدکننده های ارس را به خود اختصاص داده اند.
رئیس کمیته آمار و برنامه ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر ارس همچنین گفت: در همین بازه زمانی، تعداد یک میلیون و صدهزار گردشگر از 4 بخش منفصل جلفا، نوردوز، خداآفرین و قلی بیگلو در منطقه آزاد ارس دیدن کرده اند.
وی افزود: این مقدار گردشگر، رشد 34 درصدی ورود گردشگران به منطقه آزاد ارس نسبت به مدت مشابه را نشان می دهد.
استادی تاکید کرد: تا پایان سومین روز سال تعداد 40 هزار و 404 نفر اقامت در منطقه آزاد ارس ثبت شده است و آمار اسکان نسبت به سال گذشته 76 درصد رشد داشته است.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.