تقدیر جامعه هتلداران از مدیرعامل منطقه آزاد قشم

جامعه هتلداران و مراکز اقامتی جزیره قشم با اهدای لوحی از تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این سازمان برای اعتلا و توسعه گردشگری پایدار جزیره، تقدیر کردند.

به گزارش فرینا، اعضای جامعه هتلداران و مراکز اقامتی جزیره قشم طی مراسمی با اهدای لوح سپاس و تجدید عهد برای همراهی در حرکت فراگیر به سمت تعالی صنعت گردشگری جزیره، از اقدامات سازنده حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رسول اکبری معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و سید محمد امین جعفری حسینی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منطقه آزاد قشم، تجلیل کردند.

بنا به این گزارش، در بخشی از این پیام خطاب به حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آمده است:
تدابیر ارزشمند، تلاش های تاثیرگذار و امید آفرین حضرتعالی و همکاران گرامی سازمان منطقه آزاد قشم؛ سال های اخیر و نوروز سال جاری را نوید بخش تحرکی روشن و حرکتی شتابنده به سوی گردشگری پایدار به عنوان تاثیرگذارترین شاخص توسعه جزیره زیبای قشم نشان داده و نور امید را در دل فعالان بخش خصوصی این صنعت روشن نموده است.
لذا بر خود لازم می دانیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبر انقلای مزین به حمایت از کالای ایرانی می باشد از همت و اهتمام شما سپاسگزاری نموده از خدواند کریم برای مجموعه بزرگ سازمان منطقه آزاد قشم موفقیت و سربلندی روزافزون را مسئلت نماییم.
شایان ذکر است، جزیره قشم نوروز امسال میزبان 712 هزار و 501 گردشگر بوده است.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.