پنج نفر از آزادگان شاغل در بندر شهید رجایی تجلیل شدند

با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی پنج نفر از آزادگان شاغل در بندر شهید رجایی به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن تجلیل شدند.

به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور در دیدار صمیمانه با آزادگان شاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بر لزوم حفظ، ترویج و صیانت از ارزش های آنها در میان نسل جدید تأکید کرد.
عفیفی پور با پاسداشت مجاهدت های آزادگان و اسرای سال های پرافتخار دفاع مقدس، افزود: مهمترین ابزار قدرت کشور ایران همین روحیه ایثارگری و فداکاری است که تاکنون در میان مردم حفظ شده و سرمایه عظیمی برای کشور فراهم کرده است. 
وی با اشاره به وجود دو تکلیف در خصوص آزادگان گفت: تکلیف اول بر عهده ما و آنهایی است که پذیرای آزادگان هستند. نخست باید مقام شامخ آنها را تکریم کنیم و از سوی دیگر آموزه های آنها را از تجربیات دوران جنگ تحمیلی و مقاومت در برابر دشمن فرا بگیریم و در زندگی بکار گیریم.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی افزود: تکلیف دیگر بر عهده خود آزادگان است. آنها در جوانی بهترین روزهای عمر خود را در جبهه های حق علیه باطل و شرایط سخت اسارت سپری کردند و در حال حاضر باید برای پاسداشت گذشته پرافتخار خود، رفتارهای مناسبی در محیط کاری و جامعه داشته باشند.
شایان ذکر است، در بخش دیگری این برنامه، دو تن از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداخت.
در پایان این مراسم، از آقایان یوسف قاسمی، کوروش لک، عبدالله راد، محمد گشوییه و غلام رهسپاری به عنوان پنج آزاده شاغل در بندر شهید رجایی تجلیل به عمل آمد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.