کیش دریچه ارتباط با جهان می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه از ساخت جزیره مصنوعی در این منطقه در آینده نزدیک خبرداد وگفت: کیش می تواند دریچه تعامل با ایران و جهان باشد.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا، محمد ابراهیم انصاری‌ لاری در همایش اینوکس 2018 با اشاره به ظرفیت‌های نمایشگاه سرمایه‌گذاری و بورس، بانک بیمه و خصوصی‌سازی در کیش گفت: این نمایشگاه و همایش برای پنجمین دوره است که در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود و می‌تواند بستر تعامل سرمایه‌گذاران با یکدیگر را ایجاد کند.
وی ادامه داد: امیدواریم این همایش مثبتی را برای سرمایه‌گذاران در سطح کشور داشته باشد و اثرات مثبت آن در منطقه آزاد کیش هم دیده شود.
انصاری لاری با اشاره به آینده و چشم‌انداز سه سال آینده جزیره کیش گفت: در دو تا سه سال آینده پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری خواهد رسید که یکی از آنها ترمینال جدید با ظرفیت 6 میلیون مسافر در سال است که سال آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به راه اندازی پایانه مرزی در کیش گفت: پایانه مرزی که سکوی آن افتتاح شده ظرف دو سال آینده لایروبی خواهد شد .
انصاری‌لاری از ساخت جزیره مصنوعی در جزیره کیش خبر داد و گفت: ساخت جزیره مصنوعی در کیش یک اقدام منحصر به فرد است که در راستای افزایش جذابیت‌های گردشگری به اجرا می‌رسد.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش در طول 6 ماهه گذشته 3 هتل به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: سه هتل دیگر تا پایان سال افتتاح می‌شود.
انصاری لاری از شروع عملیات اجرایی سه پروژه با ارزش سه‌هزار میلیارد تومان گفت: این پروژه در راستای تحقق برنامه‌های در نظر گرفته شده برای توسعه خدمات زیرساختی گردشگری در کیش است.
این مقام مسئول گفت: به‌زودی وای‌فای رایگان در جزیره برای هر گردشگر عملیاتی می‌شود و اینترنت ارزان‌تر از نرخ مصوب در کشور به اجرا می‌رسد.
انصاری‌لاری با بیان اینکه باید در هر گوشه از کشور تعامل با دنیا را تقویت کنیم که جزیره کیش می‌تواند بهترین منطقه این اقدامات باشد، گفت: کیش بهترین جایی است که با کمترین هزینه و بیشترین فایده تعاملات با جهانی را تامین کنیم.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این تجربه گران را می‌توان به تمام کشورهای منتقل کرد، گفت: اگر بتوانیم در انجام این اقدامات موفق عمل کنیم می‌توانیم تجربه‌های خود را به تمامی کشور تامین دهیم و این اقدامات هیچ عارضه‌ای برای فرهنگ کیش نخواهد داشت و این منطقه می‌تواند دریچه‌ای برای ارتباط ایران با جهان باشد.
وی ادامه داد: باید مواجه منطقی با دنیا داشته باشیم و انتظار داریم راه برای تمام مناسبات در زمینه بین‌المللی آزاد بگذارند.
انصاری لاری تاکید کرد: در کیش دنبال ارتقاء کیفیت زندگی مردم هستیم و این مساله باید برای سایر مناطق کشور سرمشق قرار بگیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.