سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم؛

تولید ثروت و اشتغالزایی با بهره برداری درست از ظرفیت های خدادادی جزیره قشم

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای خود از طرح های اجرا شده و پروژه های در دست اجرا در جزیره قشم، اسکله گردشگری، مجتمع فرهنگی دارالقران و محل احداث بیمارستان 24 تختخوابی شهر طبل بازدید و با اعضای شورای اسلامی و شهردار این شهر دیدار و در محفل انس با قران در این شهر شرکت کرد.

به گزارش فرینا به نقل از پايگاه خبري نسل برنا، افشار فتح الهی در این بازدیدها که جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران سازمان وی را همراهی می کردند از ظرفیت های مختلف این شهر از جمله ظرفیت های گردشگری به عنوان نعمت های خدادادی یاد کرد و گفت: شهر طبل نیز مانند اکثر نقاط دیگر جزیره قشم ظرفیت های خدادادی فراوانی دارد که اگر بهره برداری مناسب از این نعمت های خدادادی شود، هم برای مردم تولید ثروت می شود و هم برای جوانان اشتغالزایی خوبی صورت می گیرد. 
فتح الهی در اثنای بازدید از اسکله گردشگری طبل بر حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از طرح های گردشگری در جزیره قشم از جمله طبل تاکید کرد و افزود: با این ظرفیت های سرشار از مواهب خدادادی از جمله جنگل حرا، سواحل بکر و فرهنگ غنی مردم این منطقه، بخش خصوصی نیز حتما در این طرح ها سرمایه گذاری خواهد کرد.
براساس این گزارش وی در این دیدار بر ضرورت کار مشترک سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری طبل برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم این شهر و همچنین افزایش درآمد برای این شهرداری تاکید کرد.
این گزارش حاکیست سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از محل احداث بیمارستان 24 تختخوابی طبل با بیان اینکه قبل از شروع به ساخت این بیمارستان، طرح جامع شهر طبل باید تهیه و به تصویب سازمان برسد، خواستار توجه دقیق به شرایط زیست محیطی این منطقه شد و گفت: وجود جنگل های حرا در جوار این شهر یک سرمایه بی بدیل است که خود شهروندان طبل قبل از هرکس دیگر باید برای حفاظت از محیط زیست اینجا بکوشند.
براساس این گزارش سرپرست سازمان منطقه ازاد قشم همچنین در محفل انس با قرآن در مسجد جامع طبل حضور یافت و طی سخنانی گفت: خداوند را شاکرم که این جلسه معنوی به دست توانمند نیروهای نظامی برگزار می شود.
فتح الهی، تفاوت نیروهای نظامی کشورمان را  با نیروهای نظامی دشمنان محشور بودن نیروهای نظامی ما با معنویات  دانست و افزود: نیروهای نظامی ما در جنگ تحمیلی به پشتوانه معنویات سربلند بیرون آمدند و الگویی موفق در دنیا شدند.
به گفته وی، لباس مقدس نظامیان ما به همان اندازه که در دل دشمنان هراس ایجاد می کند به دل مردم ایران آرامش می بخشد.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، جزیره قشم را نمونه ای موفق از همدلی و همزیستی شیعه و اهل سنت در کشور خواند و یادآور شد: امروز در قشم اهل سنت و اهل تشیع دست در دست هم و با همدلی و همکاری برای توسعه و پیشرفت این جزیره تلاش می کنند.
گفتنی است؛ محفل انس با قرآن با حضور قاریان اهل سنت و اهل تشیع قشم، علمای شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و مسئولان و اقشار مختلف مردم قشم در مسجد جامع شهر طبل جزیره قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :