مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد:

تخصیص اعتبار مکفی نسبت به تغییر نقاله‌های ایکس ری های موجود مناسب با رفاه حال مسافر

رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن قدردانی از زحمات پلیس فرودگاه و لزوم فعال بودن تمامی گیت‌ها به منظور جلوگیری از ایستایی مسافر، بر هماهنگی مدیران ترمینال با پلیس تاکید کرد و دستور داد: با تخصیص اعتبار مکفی نسبت به تغییر نقاله‌های ایکس ری های موجود مناسب با رفاه حال مسافر اقدام واصلاح و بهینه سازي آن به سرعت انجام شود.

به گزارش فرینا، محمد مهدی کربلائی ضمن قدردانی از زحمات پلیس فرودگاه و لزوم فعال بودن تمامی گیت‌ها به منظور جلوگیری از ایستایی مسافر، بر هماهنگی مدیران ترمینال با پلیس تاکید کرد و دستور داد: با تخصیص اعتبار مکفی نسبت به تغییر نقاله‌های ایکس ری های موجود مناسب با رفاه حال مسافر اقدام واصلاح و بهینه سازي آن به سرعت انجام شود.

کربلائی در ادامه این بازدید نسبت به تامین دستگاه کاور کفش برای کلیه گیت‌های پلیس تاکید کرده و تسریع در تامین تجهیزات به روز و بهداشتی به منظور تسهیل بازدید بدنی و رعایت شأن و احترام به مسافر را ضروری دانست .گفتنی است کلیه گیت های سپاه حفاظت از قبل از تعطیلات به دستگاه کاور کفش مجهز شده است.

فرماندهی پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در این بازدید اظهار کرد: در ضرورت تأمین امنیت و نظم در فرودگاه، جایگاه ویژه پلیس در صیانت از مسافران یک اصل مهم و وظیفه ای خطیر است و این نهاد در مسیر برقراری امنیت در شهر فرودگاهی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سرهنگ کشمیری افزود: شهر فرودگاهی مهمترین درگاه هوایی ورود و خروج کشور است و پلیس در ایام نوروز با آمادگی کامل و افزایش تعداد کارکنان و بکارگیری تمام ظرفیت های موجود شعار سال 1401 با عنوان پلیس هوشمند، قانون مداری و نشاط بهاری را  همچون گذشته در عمل اثبات نموده است.

در این بازدید جمعی از مدیران شهر فرودگاهی مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و سرهنگ کشمیری را همراهی کردند.

خانم زهرا كاظم پور امتیاز به خبر :