آمادگی بیش از 10 شركت هواپیمایی برای حضور در نمایشگاه پیام

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، گفت: تاکنون بیش از 10 شرکت هواپیمایی برای حضور در نخستین دوره نمایشگاه صنعت هوایی پیام اعلام آمادگی کردند.

به گزارش فرینا، سید مهدی جعفری با بیان اینکه همچنین تا امروز بیش از 60 شرکت برای مشارکت در این نمایشگاه پیش‌ثبت نام کردند، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که شاهد حضور پررنگ شرکت‌های هواپیمایی و دانش‌بنیان در این نمایشگاه باشیم.

جعفری، استقبال شرکت‌های فعال در صنعت هوا و فضا را از این نمایشگاه خوب توصیف کرد و افزود: تاکنون بخش زیادی از غرفه‌های در نظرگرفته شده در نمایشگاه پیام، به شرکت‌های متقاضی واگذار شده است.

رییس کمیته تبلیغات، رسانه و تشریفات نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، با بیان اینکه بیش از 25 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در فرودگاه بین‌المللی پیام برای راه‌اندازی این نمایشگاه در نظرگرفته شده است، گفت: از این میزان 15 هزار مترمربع به عنوان فضای مسقف و 10 هزار مترمربع دیگر نیز برای محل نمایش پرنده‌های سبک و سنگین(استاتیک شو) اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است، شرکت‌های فعال در حوزه صنعت هوا و فضا با مراجعه به سایت https://payamairshow.com/ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این نمایشگاه اقدام کنند.همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام واقع در ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام مراجعه و یا با شماره تلفن های 09123495039 و 02633171212تماس حاصل نمایند.نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از 16 تا 19 اسفند 1402 در فرودگاه بین المللی پیام برگزار می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :