آمادگی بانک ملی برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران منطقه ویژه سلفچگان

سرپرست امور شعب استان قم در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و دیدار با مدیرعامل این منطقه ویژه از آمادگی بانک ملی استان برای ارائه هر گونه تسهیلات مورد نیاز در این منطقه ویژه، خبر داد.

به گزارش فرنیا، سید مهدی طباطبایی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در آغاز این نشست ضمن تشکر از فعالیت مناسب بانک ملی مستقر در این منطقه و تنوع خدماتی که به مراجعه کنندگان ارائه می نماید، ابراز امید واری کرد با همکاری و تعاملی که بین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و بانک ملی ایران وجود دارد بزودی شاهد گسترش فعالیت های این بانک در این منطقه باشیم .

سرپرست امور شعب استان قم نیز در این نشست با اشاره به این موضوع که واحدهای مستقر در منطقه ویژه نیز چنانچه نیاز به تسهیلات ویژه ای داشته باشند که  به پشتیبانی و حمایت سرپرستی نیاز باشد، این بانک همکاری و پشتیبانی لازم را در ارائه این نوع تسهیلات ،تمام وکمال انجام  خواهد  داد.

صادق زاده گفت: شعبه مستقر در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در حال حاضر کارهای ارزی فعالان اقتصادی را انجام می دهد و نیازی به مراجعه حضوری سرمایه گذاران به استان نیست.

وی افزود: سالهای گذشته بدلیل فعالیت های خوبی که در این منطقه صورت می گرفته و گزارش بانک ملی استان، توانسته بودیم  برای اولین بار در کشور، مجوز باجه ارزی را برای این شعبه دریافت کنیم که بدلیل تحریم ها و رکود حاصل از این موضوع این مجوز به حالت تعلیق درآمد که امیدواریم با افزایش فعالیت هایی که شاهد آن هستیم  بتوانیم در آینده ای نزدیک این مجوز را مجددا برای این شعبه اخذ نماییم.

سرپرست امور شعب استان قم گفت: بانک ملی در نظر دارد تا با تمام توان ظرفیت ها و توانایی شعبه مستقر در منطقه ویژه را افزایش دهد که این امر همکاری همه جانبه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را می طلبد که تاکنون نیز این همکاری ها به بهترین شکل ممکن از سوی منطقه ویژه صورت گرفته است و امیدواریم که ادامه نیز داشته باشد.

صادق زاده با اشاره به این که بانک ملی ایران اخیرا از پیشرفته ترین سیستم های بانکداری الکترونیکی و اینترنتی بهره می برد، آمادگی آن را دارد تا جهت استفاده بهینه کارکنان این منطقه و فعالان اقتصادی مستقر در منطقه ویژه، دوره های آموزشی سیستم های بانکداری الکترونیکی و اینترنتی را در منطقه ویژه برگزار نماید.

سرپرست امور شعب استان قم در پایان به حمایت بانک ملی از تولید علم و تکنولوژی داخلی اشاره کرد و حمایت از نرم افزازی به نام «بله» را که جوانان این مرز و بوم تهیه نموده اند را از مصداق توجه به حمایت از تولیدات داخلی و ملی بر شمرد.


 

امتیاز به خبر :