با حضور عبدالملکی؛

عملکرد ستاد نوروزی منطقه آزاد کیش بررسی شد/ کیش دومین مقصد محبوب گردشگران نوروزی

نماینده‌ی ویژه رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به جزیره کیش ضمن دیدار با مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و بررسی عملکرد ستاد نوروزی جزیره، از غرفه فرصت‌های سرمایه‌گذاری این سازمان نیز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت‌الله عبدالملکی صبح امروز در حاشیه بازدید از غرفه فرصت‌های سرمایه گذاری که در پایانه جدید فرودگاه بین المللی جزیره برپا شده است، گفت: ایجاد چنین بسترهایی نقش مهمی در معرفی ظرفیتها و فرصت‌های مناطق آزاد به عنوان بهشت سرمایه‌گذاری به مخاطبان گروه هدف، جذب و جلوگیری از خروج سرمایهها از کشور دارد.

وی ضمن ابراز رضایت از تسهیل فرایند‌ها توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، بر ایجاد بسترهای متنوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد تاکید کرد.

در ادامه این سفر، نماینده ویژه رییس جمهور در جمع مدیران سازمان منطقه آزاد کیش حضور یافت و به بررسی عملکرد ستاد نوروزی جزیره پرداخت.

براساس اعلام رسمی شرکت بنادر و فرودگاه‌ها، جزیره زیبای کیش به عنوان دومین مقصد محبوب سفرهای نوروز 1403 کشور بعد از مشهد مقدس اعلام شده است.

 در این جلسه، مدیران سازمان نیز به ارائه‌ی گزارش در حوزه‌های مختلف پرداختند.

آقای طهماسبی امتیاز به خبر :