آمریکا در بازی سیاسی اسرائیل شکست خورده است

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا برای حفظ منافع رژیم صهیونیستی و اعتراض مردم جهان نسبت به این اقدامات گفت: آمریکا در بازی سیاسی که اسرائیل به راه انداخته، شکست خورده است.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: در چند ماه اخیر آمریکا برای حفظ منافع اسرائیل اقداماتی انجام داده است که از جمله آن ها می توان به انتقال سفارت خانه این کشور از تلاویو به بیت المقدس اشاره کرد. این کار  آمریکا را می توان به  چنگ انداختن به صورت مردم فلسطین و مردم مسلمان بقیه کشورهای اسلامی تشبیه کرد.
وی ادامه داد: با وجود تمام کار شکنی‌های آمریکایی ها علیه مسلمانان تا کنون هیچ دولتی در آمریکا چنین جراتی نداشت که اینگونه مانند دولت ترامپ مقابل جامعه اسلامی بایستد؛ اقدامات آمریکا توهین جسورانه‌ای بود که حتما آثار بدی هم برای آمریکا خواهد داشت.
این فعال سیاسی سپس گفت: مردم ما هم در روز قدس امسال حتما با وحدت و جدیت بیش‌تری در راهپیمایی شرکت خواهند کرد. مطمئن هستم مردم مسلمان دنیا هم از این فرصت نسبت به سال های دیگر بهتر استفاده می کنند و پیام خود را به آمریکا  و رژیم صهیونیستی می رسانند.
وی با انتقاد از بر خورد اسرائیلی‌ها با مردم معترض نوار غزه  خاطر نشان کرد: رژیم اشغالگر قدس کشتار بی‌سابقه‌ای انجام داد و مردم دنیا هم بلافاصله به آن واکنش نشان دادند . مهم نیست تصمیم آمریکا و اسرائیل چیست؛ مردم دنیا بویژه مسلمانان جهان اگر موافق این جنایات نباشند، که نیستند،  کار اسرائیل دایمی نخواهد بود. نباید فراموش کنیم که آمریکا در این بازی سیاسی شکست بزرگی خورده است .

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.