منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نقش موثری در توسعه ورزش شهرستان دارد

فرماندار تایباد گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با حمایت از ورزشکاران نقش موثری در توسعه ورزش شهرستان تایباد داشته است.

به گزارش فرینا، حسین شرافتی‌راد در مراسم استقبال از تیم والیبال نشسته منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افزود: ورزش عامل خودباوری، تقویت اراده و احساس موفقیت و شادابی است و تخلیله هیجانی و دوری از گوشه گیری و افزایش عزت نفس را به دنبال دارد.
 
شرافتی راد گفت: معتقدیم که ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی برای دوام جامعه لازم است چراکه بهداشت جسمی و روحی و شادابی خانواده‌ها و اجتماع را در پیش خواهیم داشت.
 
وی افزود: حمایت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از ورزش شهرستان قابل تقدیر است و ورزشکاران شهرستان بایستی از این حمایت به بهترین شکل ممکن در عرصه‌های ورزشی استفاده کنند.
 
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون نیز در این مراسم گفت: حضور ورزشکاران و قهرمانان شهرستان تایباد در صحنه ورزشی ملی به عنوان مبلغ فرهنگ اصیل تایبادی و اسلامی، برای ما بسیار مهم است زیرا نشاط و شور و غروری که در میان مردم مخصوصا در میان نسل جوان می‌آفرینید، بسیار حائز اهمیت است.
 
سید حسین آقائی افزود: توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می‌آید؛ چون ورزش باعث رفع بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی‌های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله‌ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.
 
آقائی گفت: امروزه به دلیل پیشرفت‌های علمی و نیز به وجود آمدن این بینش در معلولان و جانبازان که ورزش، لازمه زندگی آنان است، شاهد حضور گسترده افراد جانباز و معلول در مسابقات و رویدادهای گوناگون ورزشی هستیم.
 وی با بیان اینکه ورزش موجب گسترش روابط گروهی می‌شود، خاطرنشان کرد: در ورزش‌های گروهی، بدون هماهنگی و دوری از خودخواهی، نمی‌توان به موفقیت رسید و این خود باعث تقویت روح جمع خواهی افراد می‌شود.
 محمد علی‌محمدی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: این رقابت‌ها به مدت سه روز و به صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در 15بازی با هم رقابت کردند که در پایان این مسابقات تیم‌های والیبال نشسته جانبازان و معلولان منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، اهواز و آمل با قرار گرفتن در رده‌های اول تا سوم به مرحله بعد صعود کردند.
گفتنی است؛ در ادامه این مراسم بازیکنان تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به اتفاق فرماندار، مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، رییس اداره‌های بهزیستی و ورزش و جوانان، و خانواده ورزشکاران با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.