بازدید استاندار کرمان از منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

استاندار کرمان در سفر به رفسنجان از منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بازدید کرد و فاز اول کارخانه بسته‌بندی خشکبار در این منطقه ویژه اقتصادی را به بهره برداری رساند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی زینی‌وند صبح امروز در حاشیه سفر به رفسنجان به همراه جمعی از مسئولان از منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بازدید کرد.
افتتاح فاز اول کارخانه بسته‌بندی خشکبار در منطقه ویژه اقتصادی از برنامه‌های سفر زینی‌وند به رفسنجان بود، این کارخانه که با 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده در فاز اول70 نفر اشتغالزایی دارد.
بازدید از واحد تولیدی ارز دیجیتال در منطقه ویژه اقتصادی و بازدید از کارخانه تولید کاشی و سرامیک برلیان در شهرک صنعتی رفسنجان انجام شد، مجموعه برلیان با سه خط تولید ضمن تأمین نیاز داخل محصولات خود را به خارج از کشور نیز صادر می‌کند.
بازدید از بیمارستان خصوصی در حال احداث رفسنجان هم آخرین برنامه استاندار در رفسنجان بود، زینی‌وند رفسنجان را به مقصد انار ترک کرد و پس از انجام بازدیدهایی در شهرستان انار بعد از ظهر امروز در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در جلسه جمع‌بندی مشکلات دو شهرستان رفسنجان و انار شرکت خواهد کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.