سازمان بنادر و دریانوردی؛ دستگاه برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی

محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی، لوح تقدیر رئیس جمهور به سازمان بنادر و دریانوردی به‌عنوان دستگاه برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی را به محمد راستاد؛ مدیرعامل این سازمان اهداء کرد.

به گزارش فرینا، همه‌ساله؛ لوح تقدیر دستگاه‌های اجرایی برتر در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی با حضور رییس جمهور اهدا می‌شد که امسال؛ دبیرخانه جشنواره اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا؛ مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها و تجمعات، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره لغو شد و بر این اساس، لوح تقدیر رییس جمهور به محمد راستاد؛ معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان دستگاه برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی، توسط محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی، در جلسه شورای معاونان این وزارتخانه، به وی اهدا شد.
گفتنی‌است؛ جشنواره شهید رجایی همه‌ساله با هدف قدردانی از دستگاه‌های برگزیده و به منظور تکریم تلاشگران عرصه خدمتگزاری به ملت شریف ایران و نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت برگزار می‌شود. در این جشنواره، عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور بر اساس مواد ۸۱ و۸۲  قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور؛ ارزیابی و در مراسم اختتامیه جشنواره، لوح تقدیر دستگاه‌های برتر با حضور رییس جمهور، اهداء می‌شود .
نتایج حاصله از ازریابی‌های سازمان اداری و استخدامی در دو بخش تهیه می شود. بخش اول مربوط به دستگاه‌های انتخاب شده به عنوان دستگاه‌های قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی است که بر اساس فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ انتخاب شده‌اند و بخش دوم نیز به نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و اقدامات انجام شده در آن زمینه می‌پردازد. بر این اساس؛ سازمان بنادر و دریانوردی در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی و در مجموع در میان تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به دولت؛ حائز “رتبه‌برتر کشوری”‌شد و توانست نسبت به سال قبل نیز؛ رشد قابل ملاحظه‌ای را کسب نماید.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.