مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از دانشگاه علوم و فنون دریایی ویتنام بازدید کرد

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جریان سفر به ویتنام از دانشگاه علوم و فنون دریایی ویتنام بازدید کرد .

به گزارش فرینا، محمد راستاد در این دیدار ضمن تشکر از استقبال و نیز تحسین وضعیت و عملکرد دانشگاه به ارایه اطلاعاتی پیرامون مباحث آموزش دریانوردی در ایران پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوان پروژه های مشترک میان دو کشور در حوزه آموزش دریانوردی انجام شود .

«دانشگاه علوم و فنون دریایی ویتنام» سال ۱۹۵۶ در قالب یک مدرسه ناوبری دریایی تاسیس و هم اکنون بعنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر و اصلی ویتنام شناخته می شود ، دانشجویانی از سراسر دنیا هم اکنون در این دانشگاه در حال تحصیل هستند .
آقای «فام زوان دونگ» رییس دانشگاه علوم دریایی ویتنام ضمن خوش آمد گویی و استقبال گرم از هیئت ایرانی ، برخی از دوره های متداول برگزار شده در این دانشگاه را تشریح کرد و گفت : در «دانشگاه علوم دریایی ویتنام» دوره هایی در حوزه ناوبری ، مکانیک دریایی و عملیات دریایی برای محصلین برگزار می شود ، همچنین این دانشگاه پذیرای دانشجوها در رشته های مهندسی از جمله عمران و لجستیک هست . «دانشگاه علوم و فنون دریایی ویتنام» نزدیک به هزار مدرس و پانزده هزار دانشجو در سطوح لیسانس ، فوق ایسانس ، و دکتری دارد .
مهندس راستاد ؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این دیدار ضمن تشکر از استقبال و نیز تحسین وضعیت و عملکرد دانشگاه به ارایه اطلاعاتی پیرامون مباحث آموزش دریانوردی در ایران پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوان پروژه های مشترک میان دو کشور در حوزه آموزش دریانوردی انجام شود .
دکتر حق‌شناس ؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر که در این بازدید مدیر‌عامل سازمان را همراهی می‌کرد ضمن تحسین امکانات موجود گفت که می‌توان ارتباط بسیار قابل قبولی را بین دانشگاه‌های دریایی ایران و ویتنام برقرار کرد .
سفر مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیئت همراه به ویتنام بر اساس دعوت رسمی مقامات عالی‌رتبه دریایی این کشور و با هدف توسعه همکاری‌های بندری و دریایی با توجه به توسعه پر شتاب ویتنام صورت گرفته است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو