آغاز به کار سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی

سومین همایش تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی، با حضور مقامات، مسوولان و صاحب‌نظران این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، در این همایش دوروزه مقامات، مسوولان، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان در خصوص ابعاد توسعه پایدار در قشم با محوریت معرفی طرح‌های هاب نفت، گاز و پتروشیمی منطقه آزاد قشم(سلخ)، ارائه راهکارهای تأمین مالی در شرایط تحریم، بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور جهت تأمین دانش فنی موردنیاز و استفاده از توان ساخت داخل جهت تأمین تجهیزات طرح‌های مذکور و همچنین بررسی چالش‌های اجرایی طرح‌های حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی قشم سخنرانی می‌کنند.

این همایش با چهار پنل تخصصی با عناوین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی منطقه آزاد قشم با توجه به طرح جامع(MDP) سلخ، نقش شرکت‌های دانش‌بنیان جهت تأمین دانش فنی موردنیاز طرح‌ها، به‌کارگیری توان ساخت داخل و شرکت‌های GC با مدل مالی مناسب در اجرای طرح‌ها و راهکارهای اجرایی تأمین منابع مالی طرح‌ها(بازار پول و سرمایه، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌ها) به معرفی ظرفیت‌های جزیره قشم می‌پردازد.

همایش مذکور، امسال به دلیل شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، به‌صورت زنده، اینترنتی و مستقیم از محل اجرای برنامه پخش‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تجهیزات خود مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی هوشمند، تبلت، تلویزیون و... در جریان پخش زنده سخنرانی‌ها و مطالب مطرح‌شده در این همایش تخصصی قرار گیرند.

همایش امسال هم‌زمان با سال جهش تولید، باهدف ایجاد ترغیب ملی برای اتکا افزون‌تر به دانش مهندسی و توان اجرایی کارشناسان و متخصصان کشور، پیشبرد سریع‌تر امور و فعالیت‌های توسعه‌ای در منطقه آزاد قشم طراحی‌شده است.

گفتنی است، قشم به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره خلیج‌فارس، دارای مزایا و ذخایر نفت و گاز عظیمی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، ازاین‌رو، سازمان منطقه آزاد قشم در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت، به‌منظور سهولت در سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی به دنبال رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای رونق و پیشرفت حداکثری منطقه است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.