قشم میزبان مسابقات دومین دوره جشنواره 40 حدیث رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین آزمون جشنواره 40 حدیث رضوی در قشم برای انتخاب هشت برگزیده برتر ملی خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق در حاشیه برگزاری آزمون کتبی این جشنواره گفت: جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در 220 نقطه جهان برگزار می شود که افتخار برگزاری بخش حفظ 40 حدیث این جشواره که طی دو سال گذشته به قشم اختصاص یافته است.
او اعلام کرد: 500 شرکت کننده از استان های مختلف کشور در آزمون شفاهی دومین جشنواره 40 حدیث رضوی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم شرکت کردند که از میان آنان 30 نفر به عنوان برترین ها برای آزمون کتبی انتخاب شدند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، چهار تن از اساتید حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به عنوان داور بر نحوه برگزاری آزمون کتبی این جشنواره که امسال در سطح ملی در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، نظارت داشتند.
وی با اعلام اینکه 30 شرکت کننده این آزمون در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از استان های یزد، زنجان، قم، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، قزوین، اصفهان و هرمزگان می باشند، افزود: در همایش اختتامیه این جشنواره که ساعت 18 روز چهار شنبه 22 آذر ماه در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود از هشت برگزیده برتر این جشنواره ملی با اهدای لوح و هدایا تجلیل خواهد شد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد.

امتیاز به خبر :