برخورداری از رفاه آموزشی کشوری حق دانش آموزان جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، خدمت به اهداف عالی آموزش و پرورش را جزو وظایف این سازمان و برخورداری از رفاه آموزشی کشوری را حق دانش آموزان جزیره دانست.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در جلسه شورای معاونین آموزش وپرورش شهرستان قشم گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه فرابخشی و تولید کننده است که محصول نهایی آن انسان هایی شایسته برای خدمت به جامعه خواهد بود، همانطوری که رسالت پیامبران و ائمه انسان سازی بوده است و سازمان منطقه آزاد قشم خود را مکلف می داند تا در خدمت اهداف آموزش و پرورش باشد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مدیریت و برنامه ریزی صحیح در کشورهای توسعه یافته افزود: با بررسی شاخص های عملکردی و ارزیابی علل موفقیت در برخی کشورها به ارزش گذاری بر دو استراتژی می رسیم، آموزش و پرورش در خدمت انسان سازی و توجه به دستگاه قضایی برای برقراری صحیح عدالت.
وی آمار بالای افراد تحصیل کرده در کشور را بدون عملکردی مناسب دلیلی بر وجود یک نقص در حوزه آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: برای دستیابی به یک خروجی مناسب نیاز است که تغییرات از پایه شروع شود و از مقاطع ابتدایی هدف گذاری به صورت صحیح صورت گیرد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: در سه سال گذشته آموزش و پرورش با مدیریت آقای پور اشرف در قشم و آقای دریانورد در بخش شهاب به ما ثابت کرد که با وجود بحران ها نیز می توان به شاخص ها دست یافت، هرچند که ایده آل و نقشه راه ما، سند اقدام مشترک می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش آموزش و پرورش شهرستان قشم و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در مدارس این شهرستان کاستی وجود نداشته باشد و همه دانش آموزان  بتوانند از امکانات تغذیه ای، بهداشتی و آرامش مشابهی بهره مند گردند.
 حمیدرضا مومنی تاکید کرد: همانطوری که ابتدایی ترین نیاز مردم جزیره آب است و سازمان خود را مکلف می داند تا این مطالبه به حق مردم را مرتفع کند، برخورداری از رفاه آموزشی و رسیدن به شاخص های کشوری در این حوزه نیز حق دانش آموزان این جزیره نجیب است.
وی به لزوم همدلی و هماهنگی بین تیم های آموزشی جزیره مانند قبل اشاره کرد و ادامه داد: با سیاست گذاری صحیح آموزش و پرورش و کمک های اجرایی سازمان منطقه آزاد قشم، باید به منظور دستیابی به چند شاخص کشوری در سال جدید، هدف گذاری شود.
وی در پایان افزود: سازمان در قبال همه مسولیت دارد و تلاش خواهد کرد در راستای اهداف آموزش و پرورش با بازسازی و ساخت مدارس و خانه های معلم با قدرت بیشتری پیش رفته و سال آینده، پیشتاز رسیدن به شاخص های برتر کشوری در حوزه آموزش و پرورش باشد.
دراین دیدار بهرام پوراشرف مدیر آموزش و پرورش قشم و معاونین آموزش وپرورش جزیره درخصوص موفقیت های بدست آمده و ارتقای شاخص ها نسبت به سال ها ی اخیر و همچنین مشکلات وچالش های آموزش وپرورش گزارشی ارائه نمودند.
پور اشرف با تقدیر از زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حمایت و مساعدت مهندس مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز توانسته ایم به سطح مطلوب و موفقیت های چشم گیری در حوزه  آموزش و پرورش جزیره قشم دست یابیم.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.