برگزاری اولین نمایشگاه نقاشی کودکان در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح اولین نمایشگاه نقاشی و کاردستی کودک و نوجوان در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر بیان داشت: این نمایشگاه گروهی برای اولین بار در منطقه آزاد قشم و با هدف پرورش ذوق و ابتكار و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان قشمی در حوزه هنر و کاردستی برگزار می شود.
وی به حضور 50 شرکت کننده کودک و نوجوان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: استقبال و به نمایش گذاشتن فعالیت هنري این گروه سنی، زمینه ای برای انديشيدن و شکوفایی خلاقیت در بچه ها ایجاد کرده، عرصه‌ی هنرنمایی و خلق آینده ای متفاوت برای فرزندان این خطه از خاک کشور است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در این نمایشگاه اساتید هنر و روانشناسی کودک نیز حضور دارند و اجرای موسیقی، ورکشاپ کودک و مسابقات متنوع نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است.
گفتنی است، نمایشگاه "نقاشی و کاردستی کودک و نوجوان قشم" شامل مجموعه ای دیدنی از آثار هنرجویان کاردستی و نقاشی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قشم به همراهی آموزشگاه هنری ترنج  است که امروز یک شنبه 4 شهریور ماه در تالار آیینه و نگارخانه آفتاب اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم به مدت دو روز پذیرای عموم علاقمندان و هنردوستان است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.