احداث کمپ پارک مهتاب در ساحل روستای ریگو قشم / ظرفیتی ارزنده در ساحل جنوبی قشم

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم پروژه احداث کمپ پارک مهتاب در ساحل روستای ریگو را ظرفیتی ارزنده برای قشموندان و رونق گردشگری در ساحل جنوبی جزیره دانست.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند گفت: پارک ساحلی مهتاب در روستای ریگو با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع، با در نظر گرفتن فضای نمایشگاهی و سالن روباز آمفی تئاتر کمپ پارکی متفاوت در سطح جزیره می باشد.

بهاروند افزود: در این کمپ پارک در دست احداث، فضایی به وسعت 120 متر مربع به غرفه های نمایشگاهی اختصاص یافته تا جلوه ای از جذابیت های زیست بوم و هنرهای محلی جزیره قشم را به نمایش گذارد.
وی با اشاره به فضاهای دیگر در نظر گرفته شده این کمپ پارک ساحلی گفت: فضای سبزی به وسعت سه هزار و 600 مترمربع و فضای خدماتی به وسعت 170 مترمربع از دیگر امکانات کمپ پارک مهتاب است.
به گفته معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، در کمپ پارک ساحلی مهتاب واقع در روستای ریگو، 900 متر مربع فضای مفید به آمفی تئاتر روبازی با ظرفیت 300 نفر اختصاص یافته که می تواند محلی شاد برای قشموندان و گردشگران با برپایی موسیقی بومی- محلی و نمایش های آیینی ایجاد کند.
بهاروند افزود: برای نمازخانه این کمپ پارک، فضایی بالغ بر 30 مترمربع در نظر گرفته شده و همچنین 6 چشمه سرویس بهداشتی به وسعت 40 مترمربع  برای آقایان و بانوان در دست احداث است.
گفتنی است، تدبیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جهت افزایش تعداد کمپ پارک ها منجر به توزیع متوازن گردشگران در سطح جزیره و معرفی ظرفیت های عمده جغرافیایی، فرهنگی و مردمی در این منطقه شده است.
منطقه آزاد قشم در نوروز 97 با 12 کمپ پارک در نقاط مختلف جزیره پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی خود بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.