امتیازات ویژه سازمان منطقه آزاد ماکو به سرمایه گذاران

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو از اجرای اقدامات مناسب و در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای جذب سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا؛ غلامرضا سلیمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در نشست فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع منطقه آزاد ماکو با اشاره به اهتمام سازمان منطقه آزاد ماکو برای جذب سرمایه گذاران خارجی بخصوص صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی ترکیه گفت: جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی در اولویت برنامه های اقتصادی منطقه آزاد ماکو قرار دارد.
غلامرضا سلیمانی افزود: خوشبختانه در هفته های اخیر اقدامات مناسب و امتیازات ویژه و تمهیدات استثنایی در راستای جذب سرمایه گذار برای منطقه انجام شده که این روند باید تقویت شود.
وی از کوتاه شدن فرآیند جذب سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد و افزود: در منطقه آزاد ماکو، یک ساختار نظام مند ایجاد کردیم؛ به گونه ای که با راه اندازی میز خدمت و حذف برخی بروکراسی های اداری صدور مجوز اقتصادی در کمترین زمان امکان ‍‍‍‌پذیر است.
وی ظرفیت های منطقه آزاد ماکو را در کشت صنعتی و کشاورزی بی بدیل خواند و از برنامه های این سازمان در جهت ایجاد شهرک های کشت کلخانه ای و صنعتی در منطقه آزاد ماکو خبر داد.
سلیمانی همچنین از برقراری پروازهای فرودگاه ماکو از چهارشنبه این هفته توسط شرکت هواپیمایی آتا خبر داد و افزود: این پروازها فعلا سه روز در هفته خواهد بود و به زودی پرواز روزانه به مقصد تهران و بالعکس برقرار می شود. 

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.