برگزاری دومین نشست معاونين توسعه مديريت سازمان های مناطق آزاد كشور در کیش 

«دومین نشست معاونين توسعه مديريت سازمان های مناطق آزاد كشور» در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با هدف هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص حوزه فعالیت معاونت های توسعه مدیریت سازمان های مناطق آزاد کشور و بازنگری دو بخش مديريت مالي و منابع انساني برگزار شد، «محمد ابراهیم انصاری لاری» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، «علیرضا جعفري هرندي» معاون توسعه مديريت دبيرخانه شورايعالي، معاونین توسعه مدیریت سازمان های مناطق آزاد و تعدادی از مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حضور داشتند.
محمدابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست شناسايي فرصت ها براي كسب درآمدهاي پايدار را يكي از اقدامات در دست اجرا در جزيره كيش عنوان کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در تلاش است فرصت ها براي كسب درآمدهاي پايدار در جزيره كيش را شناسايي و مورد حمايت قرار دهد.
معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز دستيابي به راهكارهاي ايجاد درآمدهاي پايدار در مناطق آزاد را یکی از محور اصلي برگزاري اين نشست دانست.
 علیرضا جعفری هرندی افزود: شفاف سازي در مناطق آزاد با اجراي پنجره واحد الكترونيك از تاكيدات مقام ارشد مناطق آزاد است براي تسهيل و تسريع فرآيندها، امكان دسترسي به اطلاعات براي عموم مردم و حذف رانت در مناطق آزاد راه اندازی می شود. 
جعفری هرندی گفت: اجراي پنجره واحد الكترونيك خدمتي ماندگار و كاري بزرگ براي مناطق آزاد است.
در ادامه این نشست، محمدرضا عبدالرحيمي مدير دفتربرنامه ريزي، بودجه و سرمایه گذاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور نیز ضمن ارائه گزارشي از وضعيت عملکرد شش ماهه برنامه ها و بودجه مناطق بر ضرورت بازتدبير در برنامه هاي مالي سازمان هاي مناطق آزاد در ادامه سال تاكيد كرد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.