کمیته خدمات حمل و نقل قشم، تسهیلگر تردد گردشگران نوروزی

رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آماده سازی مبادی ورودی جزیره و تسهیل تردد گردشگران نوروزی توسط این کمیته خبر داد.

به گزارش فرینا، علی اشتری ضمن تشریح وظایف کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بیان داشت: این کمیته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل تردد و حمل و نقل مسافران و گردشگران در مسيرهاي دريايي – هوايي هر ساله به خدمت رسانی می پردازد.
اشتری با اشاره به وظیفه دیگر این کمیته در خصوص ارتقای ایمنی سفرها و سطح کمی و کیفی خدمات حمل و نقل افزود: آماده سازی و زیباسازی بنادر و فرودگاه، افزایش ظرفیت حمل و نقل ناوگان دریایی و ساعات کار بنادر، تشکیل ستاد تاخیرهای پروازی و رسیدگی جدی به موضوع در خدمات حمل و نقل هوایی بخش عمده این وظایف است.
به گفته رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، هماهنگی و تسهیل درخصوص حمل کالا و بار همراه مسافر و اجرای طرح کنترل ایمنی وسایط نقلیه دریایی(معاینه فنی و سایر استانداردهای لازم ) و کنترل نرخ خدمات غرفه های موجود در بنادر و فرودگاه  از جمله وظایف دیگر این کمیته می باشد.
اشتری ادامه داد: همکاری با کمیته آمار درخصوص ارایه آمارهای ورود و خروج مسافرین نوروزی، همکاری با سایر کمیته ها به منظور استقرار دفتری در معرض دید مسافران در ترمینال های مسافری دریایی- هوایی برای مراجعه مسافران و گردشگران به منظور کسب اطلاعات و یا ارایه انتقادات و شکایات نیز بر عهده نیروهای اجرایی کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است.
رییس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، بهره گیری از خدمات سازمان هواشناسی کشور در محورهای دریایی و هوایی را از جمله اقدامات این کمیته معرفی کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت امکانات رفاهی و نمازخانه های فرودگاه بین المللی قشم و بنادر مسافربری و حمل خودرو نیز به منظور خدمات رسانی بهتر به گردشگران از جمله این وظایف می باشد.
یادآور می شود، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است که از آذر ماه 96 در قشم آغاز به کار کرده است. این ستاد به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات خود به گردشگران نوروز 1398 از 25 اسفند ماه آغاز به کار کرده و از 9 کمیته در جنبه های مختلف خدمت رسانی تشکیل شده است که شامل؛ کمیته های حمل و نقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاع رسانی، تبلیغات-امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامه ریزی و آمار، نظارت- تنظیم بازار- ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت-سلامت و محیط زیست، خدمات انتظامی-امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.