سرمایه گذاری شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» در منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند میزبان مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» و هیأت ارشد همراه، جهت همکاری و سرمایه گذاری این واحد عظیم کشت و صنعت، شد.

به گزارش فرینا؛ جلسه بررسی ظرفیت ها و زیرساخت های منطقه جهت سرمایه گذاری با حضور اسماعیل زمانی مدیرعامل، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها، مدیر بهداشت، درمان و محیط زیست سازمان منطقه آزاد اروند با مدیرعامل و هیات همراه شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، سفر این هیأت بلند پایه که همگی از مدیران ارشد این مجموعه بزرگ لبنی، تولیدی و کشت و صنعتی کشور هستند را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: این مجموعه بزرگ و قدیمی توانست در سال گذشته مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار صادرات و بیش از ۴ هزار میلیارد تومان نیز فروش داخلی داشته باشد که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

سید علی موسوی با اشاره به اینکه هدف مدیران ارشد این بنگاه بزرگ اقتصادی دیدار از زیرساخت های منطقه آزاد اروند جهت سرمایه گذاری بوده است توضیح داد: مجموعه پگاه از پتانسیل های موجود در منطقه نظیر سایت صنعتی، شلمچه، آزمایشگاه غذا و دارو و کشتارگاه صنعتی بازدید کرده و از نزدیک با زیرساخت های مهم تجاری و صنعتی موجود آشنا شدند.

موسوی ماحصل این بازدید ها و جلسات پیرو آن را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های موجود، شرکت پگاه تصمیم گرفت که در سه بخش صنعت، تجارت و خدمات در آینده ای نزدیک سرمایه گذاری کند.

وی تصریح کرد: در بخش خدمات ایجاد سرد خانه و پخش مویرگی، در بخش تجارت صادرات محصولات این شرکت از مرز تجاری شلمچه، بندر خرمشهر و آبادان به کشور عراق و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس و واردات مواد اولیه و نهاده های دامی از همین طریق و در نهایت در بخش صنعت تولید بدون کارخانه و بخشی از تولید شیر و مشتقات حاصل از آن، سرمایه گذاری های این مجموعه را دربر خواهد گرفت.

بنا به گفته معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، قرار بر این است تا این مذاکرات به مرحله نهایی رسیده و بزودی شاهد حضور شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» جهت سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو