مسابقه تلاوت قرآن مجازی در قشم برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: به مناسبت هفته وحدت، مسابقه‌ی تلاوت قرآن به صورت مجازی در این جزیره برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علیرضا کمساری با اعلام این مطلب عنوان داشت: این مسابقات در دو مقطع بزرگسالان و نوجوانان با موضوع قرائت آیات وحدت طراحی شده است.

کمساری ادامه داد: علاقمندان می‌توانند سه آیه از قرآن را به انتخاب خود قرائت نموده و فایل تصویری آن را برای داوری ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پس از بررسی آثار رسیده، به ۶ شرکت کننده در رده بزرگسالان و سه شرکت کننده در رده نوجوانان به تفکیک بانوان و آقایان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی افزود: متقاضیان در طول هفته وحدت (هشت تا ۱۳ آبان‌ماه) فرصت دارند تا فایل‌های تصویری خود را از طریق پیام رسان های ایتا و واتساپ  به شماره ۰۹۱۶۸۵۶۷۰۴۴ ارسال کنند.

به گفته کمساری، باتوجه به حضور بیش از سه هزار حافظ کل قرآن در قشم، پیش بینی می‌شود تعداد زیادی از مردم قشم در این مسابقه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و همراهی موسسه فرهنگی قرآن وعترت فاطمه الزهرا(س) قشم  برگزار می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.