خلیلی نیا:

همکاری منطقه آزاد اروند و دانشگاه علوم پزشکی آبادان الگویی موفق است

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و دانشگاه علوم پزشکی آبادان در موضوع خدمت به زائران اربعین به عنوان الگویی موفق یاد کرد.

به گزارش فرینا، غلامرضا خلیلی‌نیا در حاشیه بازدید از مرکز بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز شلمچه با اشاره به اینکه این مجموعه قابلیت افزایش از 32تخت به 64تخت را دارد، گفت: در این چند روز شاهد بودیم که همکاران‌مان در دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، مراکز بهداشتی آبادان و خرمشهر، شبکه‌های بهداشت و درمان، مجموعه پزشکان و پرستاران و فعالان حوزه درمان، همه در مسیر اربعین حسینی در خدمت زائران بودند. 
خلیلی نیا اضافه کرد: فضایی که در آن هستیم از این جهت ارزشمند است که در آن شاهد همکاری تنگاتنگ 2مجموعه سازمان منطقه آزاد اروند و دانشگاه علوم پزشکی آبادان بودیم، دو مجموعه‌ای که افتخار خادمی زوار اربعین را داشتند. 
وی با اشاره به اینکه همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان با سازمان منطقه آزاد اروند در موضوع اربعین می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق در کشور مطرح شود، گفت: در مناطقی مرزی دیگر مثل چابهار، ریمدان، مهران، تمرچین و خسروی نیز این الگو می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. 
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از خدمات‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرکز شهید سلیمانی به 75هزار زائر قدردانی کرد و افزود: دست همه خادمان را می‌بوسم و امیدوارم سازمان منطقه آزاد اروند حمایت‌ها و کمک‌های خود را ادامه بدهد به این خاطر که این حمایت به نفع مردم منطقه و زائرانی خواهد بود که از سراسر کشور از مرز شلمچه به سمت کربلا می‌روند. 
خلیلی نیا گفت: امیدوار هستیم که به فضل الهی مرکز شهید سلیمانی در مبحث توریست درمانی فعال شود و در 11ماه دیگر سال به غیر از ایام منتهی به اربعین نیز خدمات‌رسانی خود را پیگیر شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :