افتتاح طرح‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند

آیین رونمایی از طرح‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند با حضور ویدئو کنفراسی رییس جمهور، برگزار شد.

به گزارش فرینا، همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از چند طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.

«شرکت شمش جاوید اروند» با راه‌اندازی خط تولیدجدید 2900 تنی پالت پلاستیکی طرفیت تولید خود را افزایش داد این شرکت در حوزه کامپاند و گرانول پولیمری، پلی اتیلن و کپ، تولید فرک بازیافتی، مستر بچ پولیمری، کیسه بدون بافت پلاستیکی، پالت پلاستیکی فعالیت میکند و خط جدید تولیدی آن با سرمایه‌گذاری داخلی بالغ بر 1080 میلیارد ریال، برای 14 نفر از نیروی منطقه آزاد اروند، اشتغال ایجاد کرده است.

«شرکت نیرو الکترونیک نارنیای اروند» تولید کننده چراغ و لامپ ال ای دی و پروژکتوری با سرمایه‌گذاری به ارزش 150 میلیارد ریال و میزان اشتغالزایی برای 12 نفر دیگر طرح جدید سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند است.

«شرکت فرا صنعت جنوب» تولیدکننده پارچه رو مبلی با سرمایه‌گذاری به ارزش 600 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 6 نفر، یکی دیگر از طرح‌هایی است که در این آیین به افتتاح رسید.

«شرکت محمد صنعت اروند» سرمایه‌گذار خارجی از کشور عراق است که تولیدات قطعات گچی‌ ساختمانی(کناف) را با آورده ارزی بالغ بر 3 میلیون یورو برای 104 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :