جشن تابستانه در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود

مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: جشن تابستان در منطقه آزاد ماکو از اواخر هفته مرداد برگزار می شود.

به گزارش فرینا، حسین ولیزاده، در دومین جلسه کارگروه جشن نشاط اجتماعی که با رویکرد افزایش مشارکت های مردمی برگزار شد، افزود: از هفته آخر مرداد تا پایان تابستان هر هفته پنجشنبه و جمعه جشن نشاط اجتماعی با عنوان جشن تابستانه در بوستان پارک امام( ره) برگزار می گردد.
وی افزود: جشن تابستانه منطقه آزاد ماکو یک برنامه منحصر به فرد و نوآورانه می باشد و در تلاشیم تا تمامی آیتم های برنامه توسط شرکت کنندگان برگزار گردد تا شاهد یک جشن مردمی برای مردم عزیز منطقه باشیم.
مدیر اجتماعی سازمان منطقه آزاد ماکو هدف از برگزاری این جشن را افزایش نشاط در راستای سلامت اجتماعی و مشارکت عمومی عنوان کرد، اظهار داشت: در کنار این جشن، کمپین جذب حمایت های مردمی از ایتام و زنان بی سرپرست برگزار خواهد شد تا با مشارکت عمومی و بسیج همگانی فقر را در منطقه کاهش دهیم.
محسن فیض، مدیر هنری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه گفت: این برنامه توسط هنرمندان بومی با رویکرد توسعه فرهنگ بومی و حمایت از هنرمندان برگزار می گردد.
عبدالله زاده، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز برگزاری این جشن را در پایان هر هفته علاوه بر بهره مندی جامعه محلی برای گردشگران و مسافران تعطیلات آخر هفته نیز برنامه ها و تدابیری اندیشیده شده است تا بتوان فضای جذاب برای مسافرین عزیز مهیا کنیم.

امتیاز به خبر :