آغاز به کار مدرسه کارآفرین در منطقه آزاد ماکو

رئیس اندیشکده توسعه منطقه ای ماکو گفت: با آغاز فعالیت اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو، «برنامه مدرسه کارآفرین» با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی در مدارس و تربیت نسل‌های کارآفرین که مطالبه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یک ضرورت ملی است، فعالیت خود را در منطقه آزاد ماکو آغاز کرد.

به گزارش فرینا، علی ملکی افزود: برای همفکری و تصمیم‌گیری در مورد طرح‌ها و فعالیت‌های «برنامه مدرسه کارآفرین» در منطقه آزاد ماکو یک شورای مشورتی با حضور مسئولین آموزش و پروش، سازمان منطقه آزاد و اندیشکده برگزار شد.
روح ا… حمیدی مطلق ، مشاور رئیس اندیشکده توسعه منطقه آزاد  نیز در خصوص تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر ترویج و توسعه کارآفرینی در مدارس گفت:  مدرسه کارآفرینی یک الگوی ملی و بین‌المللی است و طرح‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی برای آن در واقع حرکت در مسیر تحقق کارآفرینی، رفع معضلات اشتغال و توسعه اقتصادی در منطقه آزاد ماکو است.
طبیب زاده، مدیر برنامه مدرسه کارآفرین نیز گفت:  ترویج و توسعه کارآفرینی در مدارس، توان‌افزایی معلم‌های مدارس از جمله رویکرد های این مدرسه است.
وی افزود: این مدرسه فعالیت خود را در سال اول با حدود ۴۰ معلم در سطح شهرستان‌های منطقه آزاد آغاز می کند.
طبیب زاده گفت: خدمات متنوعی در قالب دوره‌های آموزش مجازی، کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری در منطقه، تسهیلگری و مربیگری توسعه نوآوری‌های آموزشی – تربیتی بومی، خدمات شتابدهی و پشتیبانی از برگزاری رویدادهایی در سطوح مختلف به معلم‌های منتخب ارائه خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.