ورود گردشگران خارجی امسال به چابهار افزایش چشمگیری داشته است

معاون فرهنگی, گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور در پنل گردشگری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان گفت: ورود گردشگر خارجی به چابهار از هزار و 325 نفر در پارسال به سه هزار و 280 نفر در 9. ماه نخست امسال رسیده که این میزان افزایش چشمگیری است.

به گزارش فرینا، محمدرضا رستمی در این پنل تخصصی به وجود اقامتگاه‌های بسیار مناسبی در چابهار برای پذیرایی از گردشگران اشاره کرد و افزود: چابهار هنوز ظرفیت‌های زیادی در ایجاد بسترهای لازم برای پذیرایی از گردشگران دارد.
رستمی تصریح کرد: هم‌اکنون 22 اقامتگاه در چابهار برای ارائه خدمات به گردشگران وجود دارد که 4 مورد از این تعداد هتل هستند و این 4 هتل با 225 اتاق و 640 تخت به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

به گفته وی، ظرفیت موجود اقامتگاه‌های چابهار درمجموع یک هزار و 480 تخت در 554 اتاق است.

معاون فرهنگی, گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور  همچنین از بازسازی 2 بنای باستانی در چابهار در یک سال گذشته خبر داد و افزود: راه‌اندازی 14 رشته صنایع‌دستی که تولیدات آنها به بازار فروش و حتی تعدادی از آنها به صادرات هم رسیده, افزایش دو هزار صندلی به ظرفیت رستوران‌های چابهار و سه دفتر مسافرتی در این شهر در یکسال گذشته حکایت از ظرفیت‌های بالای این منطقه در سرمایه‌گذاری‌های توریسم دارد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.