گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی در جزیره کیش

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کیش با هدف معرفی آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در طرح های حوزه انرژی ایران، دوشنبه 30 دی در جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش فرینا، این نمایشگاه بین المللی با حضور ناصر آخوندی معاون اقتصادی و سرمایه ­گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولان و مدیران معاونت اقتصادی،حوزه های مختلف مجموعه سازمان، محسن مظلوم فارسی مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران،محمد رضا پدیداررئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و همچنین شرکت کنندگان داخلی و خارجی  با حمایت وزارت نفت و نیرو، شامگاه دوشنبه 30 دی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت.

این رویداد بزرگ بین المللی در راستای مقابله با آثار تحریم و به منظور معرفی‌ ظرفیت‌ها‌، تجهیزات و صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی ایران، به نمایندگان کشور های شرکت کننده برپا شده است و تا سوم بهمن ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ در این گردهمایی، فعالان، سازندگان و متخصصان صنعت نفت ایران با مشارکت بیش از 140 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، ژاپن، انگلیس، هلند، امارات متحده عربی، روسیه و کره‌جنوبی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی حضور دارند.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو