در نشست مشترک مدیران برنامه ریزی و بودجه سازمان های مناطق آزاد کشور مطرح شد؛ 

تاکید بر مبانی چهارگانه انسجام بخشی، انضباط افزایی، تحقق درآمدها و رصد و پایش سازمانی در سال 99

اولین نشست مشترک دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با مدیران برنامه ریزی و بودجه سازمان های مناطق آزاد کشور به صورت ویدئو کنفرانس در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار شد.

به گزارش فرینا، این نشست با هدف بررسی برنامه ها و اهداف مشترک در راستای تعالی سازمانی و هم افزایی میان دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد کشور و با حضور جعفر آهنگران معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی برگزار شد.
در ابتدای این نشست معاون برنامه ریزی دبیرخانه شورایعالی با اشاره به نقش کلیدی مدیریت های برنامه ریزی و بودجه در ساختار سازمانی مناطق آزاد و دبیرخانه شورایعالی، بر ضرورت همگرایی های مشترک میان مناطق و دبیرخانه تاکید کرد.
فتح اله آقاسی زاده مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست به بررسی برنامه های مشترک برای اهداف مورد اجماع و تعالی سازمانی در سال 1399 پرداخت.
در ادامه این نشست مدیران برنامه ریزی و بودجه سازمان های مناطق آزاد، دیدگاه ها و نظرات خود را درباره اقدامات هدف گذاری شده و برنامه های اعلام شده پیش رو از جمله فرم ارزیابی عملکرد و پایش تبصره ها، راهنمای حسابرسی بودجه جاری در دو ردیف حقوق، دستمزد و خدمات قراردادی، فراخوان منابع بودجه ای جدید، و کاربرگ پروژه های عمرانی ارائه کردند.
مدیران بودجه مناطق آزاد همچنین ضمن اعلام همراهی برای رصد و پایش تصویب نامه بودجه 1399 و اقدامات پیش تر اعلام شده، به بررسی چالش های پیش رو در این مناطق پرداختند.
ضرورت اجماع در ارکان سازمان های مناطق آزاد برای تحقق انسجام، انضباط و شفافیت در اجرای تصویب نامه ابلاغی بودجه، ارتقای تعاملات بین بخشی واحدهای سازمانی مناطق آزاد و واحد بودجه، و لزوم تقویت واحدهای سازمانی برنامه ریزی و بودجه در مناطق، از دیگر موارد مطروحه بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان نشست نیز مقرر شد مدیران برنامه ریزی و بودجه سازمان های مناطق آزاد در وضع موجود از همه تدابیر لازم برای تدوین اطلاعات و پایش بودجه 1399 استفاده نمایند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.