بازدید رئیس سازمان صمت استان از دو واحد تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به منظور بررسی مشکلات بخش خصوصی، از شرکت فن آوران ایران صنعت نوین دراک و شرکت دانش بنیان بصیر اندیشان بینا تدبیر مستقر در این منطقه ویژه بازدید کردند.

به گزارش فرینا، در این بازدید که به منظور بررسی مشکلات بخش خصوصی و رفع موانع تولید انجام شد، حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با مدیران شرکت های مذکور دیدار و گفتگو نمودند و از نزدیک درخواست ها و مشکلات این واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار دادند.

در حاشیه این بازدید، حسین نامور با بیان اینکه شرکت فن آوران ایران صنعت نوین دراک با 25 نیروی کار تنها تولید کننده محرک های درب کرکره ای ریموت دار در کشور است که در زمینه تولید گیربکس و موتور درب کرکره ای ریموت دار در این منطقه ویژه فعالیت دارد.

نامور افزود: شرکت دانش بنیان بصیر اندیشان بینا تدبیر در طراحی، تولید و مونتاژ قطعات الکترونیکی و الکتریکی از قبیل دوربین مداربسته، دستگاه ضبط دیجیتال، دزدگیر اماکن عمومی و منازل، جی پی اس خودرو و موتورسیکلت و دستگاه هشدار دهنده فعالیت دارد، که زمینه اشتغال 28 نیروی کار مستعد بومی را فراهم نموده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: امید است با اتکال به خداوند متعال در سال جدید که از ناحیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال جهش تولید نام گذاری شده است، با تسهیل و تسریع امور در چارچوب قانون، در آینده نزدیک شاهد رونق بیشتر و پیشرفت بیشتر این واحدهای تولیدی باشیم

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.