ویژه برنامه های فرهنگی هم زمان با دهه فجر در اروند برگزار می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد از برگزاری و اجرای برنامه های ویژه ای به مناسبت ایام اله دهه فجر، خبر داد.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان در جمع اصحاب رسانه ضمن اعلام این خبر افزود: برگزاری مسابقات قرآن و ترتیل از جمله برنامه های ویژه این ایام است که به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

طمیمیان اکران فیلم های سی و نهمین جشنواره بین المللی فجر در سینماهای منطقه را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده به این مناسبت عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری شب شعر فارسی و عربی با مشارکت انجمن های شعر خرمشهر در کنار مسابقه خاطره نویسی انقلاب با مشارکت شهرداری خرمشهر نیز در ایام دهه فجر انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی کارگاه و مسابقه نقاشی با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی خانه هنر «مان» در خرمشهر، حافظ خوانی، دیدار با خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان هنر منطقه، مسابقه مجازی« گام دوم انقلاب» ، نمایشگاه عکس روزهای انقلاب و…تنها بخشی از فعالیت های فرهنگی در دهه فجر است که این معاونت در آن حضور دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد با با اعلام یک خبر خوب، گفت: در حال پیگیری انعاد تفاهم نامه ای جهت پذیرش اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با مرکز درمانی فخرالنساء در خرمشهر هستیم که با تقبل ۵۰ درصد از هزینه ها، مشکلات درمانی این قشر عزیز حل خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.