پیگیری جهت راه اندازی پردیس دانشگاهی فرهنگیان در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از پیگیری جهت راه اندازی پردیس دانشگاهی فرهنگیان و مرکز برادران در منطقه آزاد اروند، خبر داد.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان طی نشستی که دراولین روز از دهه مبارک فجر به اتفاق دیگر معاونین این سازمان با جمعی از اصحاب رسانه منطقه داشتند، ضمن اعلام این خبر از حمایت های این معاونت در حوزه آموزش دفاع کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد اروند همواره یکی از مهم ترین اولویت هایش رسیدگی و مشارکت در مسائل آموزشی منطقه بوده است.

طمیمیان با اشاره به ادامه فعالیت تعمیر، تجهیز و توسعه مدارس استثنایی منطقه، تصریح کرد: خرید و توزیع تجهیزات شامل کیت های آموزشی و کمک آموزشی، ویلچر، واکر، پرکینز، سمعک، عینک و…در کنار وسایل بازی و توان بخشی با اعتبار تجمعی ۱۰میلیارد ریال بخشی از عملکرد این معاونت در بخش آموزش کودکان استثنایی است.

وی راه اندازی و غنی سازی کتابخانه دانشگاه فرهنگیان دخترانه اروند و پیگیری جهت راه اندازی پردیس دانشگاهی فرهنگیان و مرکز برادران را از موضوعات مورد بررسی این معاونت دانست و اظهار داشت: پیگیری، مکاتبه و جلسه با وزارت علوم به منظور تعیین دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بعنوان دانشگاه جامع منطقه آزاد اروند، از مهم ترین دغدغه های این معاونت است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند اذعان داشت: حمایت از کودکان کمتر برخوردار منطقه از طریق تأمین نوشت افزار، تشکیل کارگروه پدافند غیرعامل معاونت فرهنگی، پیگیری جهت انعقاد تفاهم نامه مدارس مروج سلامت و بسیاری مباحث مهم آموزشی دیگر در کنار برگزاری هفته پژوهش از جمله اقدامات مهم معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری بوده که می توان به آنها اشاره کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.