رونمایی از پوستر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

آیین رونمایی از پوستر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، برگزار شد.

به گزارش فرینا، آیین رونمایی از پوستر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، حمید بحرینی مدیر توسعه فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و تعدادی از پیشکسوتان و اهالی تئاتر ، برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در این مراسم با بیان اینکه تعداد آثار راه یافته نمایش صحنه ایی و خیابانی به این جشنواره16 اثر است، اظهار داشت: در این دوره از جشنواره 7 نمایش صحنه ای و 9 نمایش خیابانی پذیرفته شده اند که از تاریخ 16 تا 19 اسفند ماه، گروه های منتخب اجرا خواهند داشت.

قدرت الله طمیمیان افزود: برای حضورهر چه بهتر در این رویداد مهم فرهنگی هنری، تمرینات گروه های نمایشی از هم اکنون آغاز شده است.

وی در خصوص زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره، توضیح داد: آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر نیز 20 اسفند ماه در سالن فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار می شود.

طمیمیان در ادامه به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه نیز اشاره کرد و گفت: 14 اثر صحنه ای، 19 اثر خیابانی و 61 اثر نمایشنامه نویسی به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره رسید ‌و مورد داوری قرار گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در ایان سخنانش برای اهالی تئاتر منطقه آزاد اروند و متولیان برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر؛ آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.