به منظور بازدید از پروژه های عمرانی جزیره کیش؛

1/ مشاور رییس جمهور به منطقه آزاد کیش سفر کرد

«حمیدرضا مومنی» مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با استقبال «جعفر آهنگران» سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه، اعضای هئیت مدیره، معاونین و مدیران سازمان وارد این جزیره شد.

به گزارش فرینا، مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیات همراه در بدو ورود به جزیره کیش با حضور بر سرمزار شهدای گمنام با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دیدار با «حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده» امام جمعه و «شیخ یعقوب شمس» امام جماعت اهل سنت، بازدید از مجموعه پرشین ساحلی، فرهنگسرای مرکزی کیش، افتتاح ساختمان جدید آموزشگاه زبان موسسه علوم و فنون کیش از جمله برنامه های حمیدرضا مومنی و هیات همراه در این سفر است.

همچنین بازدید از پایانه مسافری جدید فرودگاه بین المللی کیش، بازدید از شرکت آب و برق کیش و هتل پالاس از دیگر برنامه های مشاور رئیس جمهور در این سفر است.

در ادامه این سفر، دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عصر امروز (پنجشنبه 21 اسفندماه) از محور پارک ساحلی و نیروگاه آب و برق ماهتاب کیش بازدید و در شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش حضور خواهد یافت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.