حمایت معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از کمپ تولید محتوا

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: این معاونت از روند برگزاری کمپ تابستانه 3 ماهه تولید محتوای مدیریت شبکه های اجتماعی در منطقه آزاد اروند حمایت، می کند.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان یکی از مهم‌ترین ارکان دنیای امروز و عصر ارتباطات را محتوا دانست و افزود: تمام ارتباطاتی که در بستر شبکه‌های اجتماعی شکل می‌گیرد، در قالب‌های مختلف محتوایی است.

طمیمیان اظهار داشت: هر متن، تصویر، فیلم و صدایی یک محتوا است که می‌تواند در اشکال مختلف به دست مخاطب ویژه و هدف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه ارزش اصلی خلق شده در شبکه‌های اجتماعی امروزه به نوع محتوای تولید شده وابسته است، خاطرنشان کرد: با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از کمپ تخصصی تولید محتوا، 27 نفر از افراد تحت تکفل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با تخفیف بیش از 90درصد در این دوره آموزشی شرکت کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: حمایت های مذکور برای مشاغل خانگی و صنایع خلاق، فرهنگی هنری نیز در نظر گرفته شد و این افراد توانستند با تخفیف بیش از 70 درصد در این دوره حضور یابند.
طمیمیان، تصریح کرد: این دوره شامل 15 کارگاه و کلاس آموزشی تخصصی است که تاکنون بیش از 10 دوره آن برگزار و بازخورد های بسیار خوبی از شرکت کنندگان این کمپ، دیده شده است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :