مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

بررسی و احصاء مشکلات کارفرمایان و کارگران واحدهای تولیدی قشم

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم بررسی و احصاء مسائل و مشکلات هم کارفرمایان و هم کارگران واحدهای تولیدی و خدماتی را از وظایف قانونی این مدیریت اعلام کرد و گفت: براین اساس این مدیریت ضمن بازدید از دو واحد تولیدی قشم خواسته ها و پیشنهادات کارفرمایان و کارگران این دو واحد تولیدی را برای انعکاس آنها به مراجع ذیربط درسازمان منطقه آزاد قشم و استان هرمزگان از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش فرینا به نقل از پايگاه خبري فكر اقتصادي، سلیمان رنجبری افزود: در بازدید از یک شرکت تولیدی محصولات دخانی  در قشم، نشست مشترکی بین کارفرما و کارگران این واحد با حضور مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم  برگزار و مسائل و مشکلات فی مابین مطرح و قرار شد که برای برطرف شدن این مشکلات، موضوع از طرف این مدیریت در مراجع ذیربط پیگیری شود.
رنجبری عمده ترین مشکل کارفرمای این واحد تولیدی را تامین برق موردنیاز اعلام کرد و گفت: موضوعاتی مانند اضافه کار و مرخصی کارگران نیز با همدلی و همکاری دو طرف و پا درمیانی و توضیحات مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منطقه آزاد قشم حل و فصل شد.
به گفته وی، موضوع تامین برق مورد نیاز این واحد تولیدی هم از طریق مراجع ذیربط تا حصول نتیجه قطعی پیگیری خواهد شد.
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از بازدید خود از یک واحد تولیدی مقواسازی در قشم خبر داد و گفت: در این بازدید نیز مسائلی مانند رعایت موازین ایمنی نیروی انسانی و جلوگیری از اشتغال نیروی کارغیرمجاز با حضور کارفرمای این واحد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نتایج و تصمیمات مقتضی هم برای ارائه گزارش به مراجع  ذیربط اتخاذ و احصاءشد.
گفتنی است؛ این نوع بازدیدها روزانه از دو الی سه واحد تولیدی یا خدماتی مستقر در منطقه آزاد قشم از سوی مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  منطقه آزاد قشم  انجام می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :