تشدید نظارت بر بازار و اصناف شهرستان آبادان در ایام منتهی به سال نو

عضو هیات مدیره و معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، از تشدید نظارت بر بازار و اصناف در ایام منتهی به سال جدید خبر داد.

به گزارش فرینا، خانی در آخرین نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی شهرستان آبادان در سال جاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر تسهیل روند خدمات‌دهی در آستانه عید و تعطیلات نوروزی گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در خصوص عرضه کالاهای وارداتی با رویه‌های گمرکی مناطق آزاد به قیمت مناسب در بازارهای منطقه افزود: کالاها توسط اداره صمت قیمت گذاری شده است و در حال شناسایی فروشگاه هایی برای عرضه این اجناس هستیم همچنین در همین راستا 20 نفر از بسیج اصناف وظیفه پیشگیری و نظارت بر این امر را خواهند داشت.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، ادامه داد: کالاهای وارداتی در انبارها باید سریعا وارد بازار شود و با کسانی که استنکاف می کنند برخورد شود؛ بزودی بازدیدهایی را در این راستا انجام خواهیم داد.

خانی با اشاره با اینکه مردم اروند باید امتیازات در نظرگرفته شده برای این منطقه را حس کنند؛ خاطر نشان کرد: هدف این است که بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

در ادامه این نشست ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبل دستورکار آخرین نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی شهرستان آبادان در سال جاری بررسی شد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :