درنیمسال نخست سال تحصیلی 91-1390؛ 401 دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز پذیرش شد

  • چهارشنبه 27 مهر 1390 - 09:04
  • 0 دیدگاه

 401 دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در پردیس بینالمللی ارس دانشگاه تبریز برای نیمسال نخست سال تحصیلی 91-1390 پذیرش شد.

 

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، رییس پردیس بینالمللی ارس دانشگاه تبریز با اعلام این مطلب گفت: پذیرش این دانشجویان جدید بعد از طی مراحل ثبتنام و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه علمی انجام پذیرفته است.

دکتر داود مختاری با بیان اینکه این دانشجویان در مجموع در 15 رشته کارشناسیارشد پذیرش شدهاند، اظهار داشت: پذیرش در 7 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد پردیس بینالمللی ارس دانشگاه تبریز امسال برای نخستین بار صورت گرفته است.

وی استقبال از پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز را قابل توجه خواند و گفت: با توجه به سیاستهای دانشگاه تبریز برای پذیرش دانشجویان خارجی و نیز فراهم آوردن زمینه ادامه تحصیل برای دانشجویان ایرانی در داخل کشور توسعه رشتههای مقاطع تحصیلات تکمیلی از برنامههای پردیس بینالمللی ارس دانشگاه تبریز میباشد.

دکتر مختاری افزود: در این راستا برای نخستین بار در مقطع دکتری نیز در رشتههای عمران گرایش خاک و پی، عمران گرایش سازههای هیدرولیکی، زمینشناسی اقتصادی و فوتونیک نیز در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز نیز دانشجو پذیرش خواهد شد که در حال حاضر بررسی مدارک متقاضیان ثبتنام در حال انجام میباشد.

وی در خاتمه تعداد کل دانشجویان شاغل به تحصیل در پردیس بینالمللی ارس دانشگاه تبریز را 908 نفر اعلام کرد و گفت: برنامه های توسعهای پردیس بینالمللی ارس با توجه به برنامه های راهبردی بلندمدت علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه تبریز مطابق با سیاستهای کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال 1388 در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس(جلفا) که جاذبههای توریستی و تجاری فراوانی دارد زیر نظر این دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

امتیاز به خبر :