توسعه پایدار، با اصلاح افکار میسر می شود/حمایت از سرمایه گذاران ارس ضروری است

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ارس در آئین معارفه خود، بر لزوم اصلاح افکار و تغییر فرایندها برای دستیابی به توسعه پایدار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محسن خادم عرب باغی در جمع سرمایه گذاران و مدیران و مسئولان استانی و کشوری تقویت روحیه خودباوری در بدنه منطقه آزاد ارس را امری مهم دانست و گفت: ارس مزیتی مهم برای استان آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور بوده و همگان بر آن اذعان دارند.
وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران فعلی و آینده ارس با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت، گفت: ارس مزیتی سودآور و امتیازی ارزشمند برای توسعه تولید و افزایش اشتغال پایدار در شمال غرب کشور است و لازم است تکریم سرمایه گذاران بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
عرب باغی بر لزوم تکریم سرمایه گذاران و صاحبان فکر تأکید کرد و افزود: استقبال و احترام به سرمایه گذاران و انسان های صاحب فکر و اندیشه موجب بوجود آمدن فضای اطمینان و آرامش می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: وجود افکار تنگ نظر مانع از رشد و پویایی در سیستم شده و مشکلاتی عدیده ای بوجود می آورد.
عرب باغی افزود: کشورهای توسعه یافته با تغییر و اصلاح امور و فرآیندهای غلط و ناکارآمد تولید، تجارت، بازرگانی و تمام عرصه ها فعالیت خود را ارتقا داده اند.
وی افزود: همکاری و همدلی مردم و مسيلین سایر نهادها و سازمان ها در کشور، استان و شهرستان و از همه مهم تر همکاری مردم منطقه عوامل مهم و اساسی در ادامه راه مسیر توسعه ارس خواهد بود.
لازم به ذکر است محسن خادم عرب باغی با حکم اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منصوب شد.
در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل این منطقه محمد معزالدین قائم مقام دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد حضور داشت.
هم چنین عیسی کلانتری، اروجعلی محمدی، محسن عرب باغی، شهاب الدین بی‌ مقدار و محمد مهرزاد نیز به عنوان اعضای هیئت‌ مدیره منطقه آزاد ارس معرفی شدند.
محسن عرب‌باغی ششمین مدیر عامل منطقه آزاد ارس است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو