شهرک صنعتی جاسک شاخته می شود

استاندار هرمزگان گفت: در حال حاضر تولیدات صنعتی ما از ارزش افزوده پایینی برخوردار است که باید با ایجاد صنایع پایین دستی که در شهرک های صنعتی قابل انجام است، ضمن ایجاد اشتغال، ارزش افزوده کار صنعتی بالا ببریم.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، جاسم جادری در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان، عنوان کرد: بخش خصوصی و دولت می توانند با تعامل و تفاهم بیشتر با یکدیگر مسائل مربوط به اقتصاد و تولید که منافع همه مردم و کشور در آن نهفته است را حل کنند.

وی ادامه داد: شورای گفتگو فرصتی برای تعامل میان دولت و بخش خصوصی ایجاد کرده تا یک جانبه تصمیم نگیریم و نسبت به برداشته شدن موانع کسب و کار گام هایی برداریم.
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه کشور نیازمند تحرک جدید در بخش اقتصاد است، افزود: پس از لغو تحریم ها شرایط جدیدی خواهیم داشت که اگر کار اقتصاد و تولید را تسهیل ایجاد نکنیم، دچار چالش خواهیم شد.
جادری خواستار ایجاد زمینه فعالیت و سرمایه گذاری و تولید بیشتر و بالا بردن ارزش افزوده کار صنعتی در هرمزگان شد و بیان داشت: در حال حاضر تولیدات صنعتی ما از ارزش افزوده پایینی برخوردار است که باید با ایجاد صنایع پایین دستی که در شهرک های صنعتی قابل انجام است، ضمن ایجاد اشتغال، ارزش افزوده کار صنعتی بالا ببریم.
وی با اشاره به مصوبات این نشست، تصریح کرد: در خصوص واحدهایی که در اختیار بانک ها قرار دارند باید وحدت رویه ای در میان بانک ها ایجاد شود که نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی ارسال خواهیم کرد تا دیگر بانک ها نیز همانند بانک های کشاورزی و ملی در این خصوص عمل کنند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: راه اندازی شهرک های صنعتی جدید در هرمزگان نیز باید پیگیری شود و همچنین شهرک صنعتی جاسک که مصوبه هیئت دولت است، در محدوده منطقه آزاد جاسک ایجاد خواهد شد.



برچسب ها : منطقه آزاد جاسک
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو