بازار اروپا هدف محصولات واحد تولیدی پوشاک منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل واحد تولیدی پوشاک گستر برسام در منطقه آزاد ماکو هدف این شرکت را صادرات محصولات به کشورهای هدف اروپایی عنوان کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبر آنلاین، وحید عظیمی گفت: این واحد تولیدی یک سال قبل با هدف تولید پوشاک شلوار با بالاترین کیفیت و بروزترین دستگاه ها و با هدف صادرات به کشورهای هدف اروپایی در منطقه آزاد ماکو راه اندازی شد.
وی افزود: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری اولیه 8 میلیارد تومان و اشتغالزایی اولیه 100 نفر آغاز به کار کرد که امروز بعد از فعال شدن همه خطور تولید 200 نفر به طور مستقیم در آن مشغول کار هستند.
مدیرعامل این واحد تولیدی تصریح کرد: هم اکنون میزان تولید شلوارهای جین این واحد 1500 عدد است و برای فروش به بازارهای داخلی ارسال می شود و بزودی مقدمات صادرات و آغاز همکاری با برندهای مطرح اروپایی از جمله برند مَنگو اسپانیا به کشورهای اروپایی نیز فراهم خواهد شد.
عظیمی گفت: مواد اولیه این واحد تولیدی اکثرا از کشور ترکیه و بخشی نیز از داخل تامین می شود.
وی اضافه کرد: سرمایه گذاری اولیه این واحد تولیدی 8 میلیارد تومان بوده و قرار است با همکاری بانک ها خط تولید دوم نیز راه اندازی شود.
هم اکنون، واحد تولیدی پوشاک گستر برسام در شهرک صنعتی منطقه آزاد ماکو با ظرفیت 100 درصد و در دو شیفت کاری در حال تولید شلوارهای جین است.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
امتیاز به خبر :