رشد اشتغالزایی در منطقه ویژه اقتصادی یزد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد از فعالیت بیش از یک هزار و 300 نفر در واحدهای صنعتی منطقه ویژه اقتصادی یزد خبر داد.

به گزارش فرینا،‌ سید مسعود عظیمی با اعلام این خبر گفت: منطقه ویژه اقتصادی یزد در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور که تحت مدیریت سازمان صنایع کوچک قرار دارند، فعالترین و دارای بیشترین واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است.

عظیمی افزود: در حال حاضر نزدیک 41 واحد صنعتی در این منطقه به بهره برداری رسیده اند که اشتغالزایی مناسبی را برای جوانان یزدی بوجود آورده اند.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی به لحاظ موقعیت قرارگیری و شرایط خاص گمرکی که بر آن حاکم است از موقعیت ممتازی نسبت به سایر شهرکهای صنعتی استان برخوردار است و همین مسئله نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولین ذیربط به صنعتگران مستقر در آن را می طلبد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد گفت: در سال جاری که حمایت از صادرات سرلوحه امور قرار گرفته است، کمک به واحدهای صنعتی در امر صادرات محصولات تولیدی بیش از گذشته ضروری به نظر می رسد.


عظیمی افزود: ضرورت دارد تا دستگاه های متولی امر که نمایندگان آنها در ویژه اقتصادی مستقر هستند، با تدبیر و اندیشه لازم در مسیر اشتغالزایی و تولید حامی صنایع باشند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد با بیان اینکه منطقه ویژه دارای قوانین و مقررات خاصی در ورود و خروج محصول و مواد اولیه است، گفت: ورود مواد و ترخیص کالا از این منطقه دارای روال اداری خاصی می باشد که نیاز هست با همکاری ادارات مرتبط رضایت مراجعان و فعالان اقتصادی در منطقه با اقدامات خاصی جلب شود.

گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی یزد در جوار شهرک صنعتی یزد و در فاصله 15 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو