گامی برای احیای سنت قرض الحسنه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

در دیدار مدیر شعب بانک مهر ایران با معاون مالی و اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بر احیای سنت قرض الحسنه تاکید کردند.

به گزارش فرینا، معاون مالی و اقتصادی شرکت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در این دیدار ضمن بیان خیر مقدم از امتیازات خاص و ظرفیت های بالقوه و بالفعل در این منطقه ویژه‌ گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان را باید جزو بانک های پیشرو، خلاق و کارآمد به حساب آورد.
عبدالعظیم نجیبی فینی افزود: همواره تعاملات سازنده بین بنگاه های بزرگ اقتصادی موجب تحقق اهداف متعالی نظام و عملی شدن شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» خواهد شد و مجموعه بزرگ منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در راستای رسالت خود از هر نوع طرح اقتصادی نظام‌مند و علمی استقبال می کند.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران مي‌تواند با توجه به ظرفيت و پتانسيل‌هاي حاصل از استقرار مراکز بزرگ اقتصادي در منطقه ویژه نقش موثرتري را در اجراي استراتژي‌هاي توسعه‌اي در روابط دوجانبه ايفا کند. 
کرامت الله مصطفی پور بر توسعه و ترويج سنت قرض الحسنه و اجراي سياست‌هاي بانکداري اسلامي با همكاري منطقه ویژه صنایع معدنی فلزی خلیج فارس تاکید کرد و افزود: به منظور اشاعه این سنت الهي هر کارمند و خانواده ایرانی می بایست از دریافت تسهیلات با کارمزد پایین بهره‌مند شود.
مصطفی پور جهت اشاعه این سنت الهی مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس هدیه نمودند.


 

امتیاز به خبر :