کلنگ احداث دو پروژه مهم سرمایه گذاری در بندر نوشهر به زمین زده شد

همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر،کلنگ احداث پروژه های «خط لوله و مخازن نگهداری روغن خوراکی» و «کارخانه تولید خانه های چوبی پیش ساخته و فرآوری چوب» در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به زمین زده شد.

به گزارش فرینا، طی مراسمی با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، کلنگ احداث دو پروژه عمرانی در بندر نوشهر به زمین زده شد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی عملیاتی خواهد شد .

محمد تقی انزان پور افزود: قرارداد این پروژه ها بصورت BOT تنظیم شده و پس از اتمام مدت قرارداد (15 سال) تأسیسات زیربنایی احداثی به مالکیت بندر در خواهد آمد .

انزان پور ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه ها، شاهد اشتغالزایی و ایجاد ثروت و درآمد برای مردم منطقه غرب استان مازندران باشیم .

اله یار عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز اجرای این پروژه های سرمایه گذاری را در راستای حفاظت از محیط زیست، کاهش هزینه های حمل و نقل و افزایش ایمنی جاده ای و رشد و توسعه همه جانبه بندر نوشهر برشمرد .

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت نیز از حمایت های همه جانبه مسئولین ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از روند توسعه بندر نوشهر قدردانی و بر ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر نوشهر تأکید کرد .

احمدی همچنین با قدردانی از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای انتخاب بندر نوشهر گفت: با توجه به اینکه آزاد راه تهران ـ شمال در شرف تکمیل و راه اندازی است موقعیت بندر نوشهر به عنوان نزدیکترین بندر به پایتخت، بیش از پیش ارتقاء خواهد یافت از این رو هرنوع سرمایه گذاری برای بخش خصوصی توجیه پذیر خواهد بود .




 

امتیاز به خبر :