منطقه ویژه پیام محیطی امن برای سرمایه گذاران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: در پیام سعی نمودیم شرایطی فراهم سازیم تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی با خیال راحت و فراغ بال در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کنند.

به گزارش فرینا، سعید زرندی افزود: باید قبول کنیم با مشارکت بخش خصوصی است که پویایی اقتصادی شکل می گیرد و در واقع  با پول دولت نمی توان کاری کرد.

زرندی افزود: با علم به این مسئله فراخوان های مشارکت متعددی دادیم و برای راحتی سرمایه گذاران، فرایندهای سرمایه گذاری را ساده سازی نمودیم و در این راستا فرایند سرمایه گذاری را از 60 گام به 20 گام رساندیم و رویه های اشتباهی را که داشتیم اصلاح کردیم. با اصلاحاتی که بوجود آوردیم در یک سال گذشته توانستیم حدود 70 سرمایه گذار در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام جذب نمودیم.

وی برنامه محور بودن را از مهمترین ویژگی های تیم مدیریتی پیام دانست و گفت: از همان ابتدای فعالیت سعی نمودیم تا با ارائه برنامه در یک بازه زمانبندی شده به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام، افزود: همانطور که پرنده در یک جای امن لانه سازی می کند سرمایه گذار نیز به دنبال جای امن و راحت برای سرمایه گذاری است. ما در پیام سعی نمودیم شرایطی فراهم سازیم تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی با خیال راحت و فراغ بال در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور پیدا کرده و اقدام به فعالیت نمایند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو