صادرات ۸۰ هزار دلاری شیشه از منطقه آزاد قشم به عمان

مدیر کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از مرحله بارگیری نخستین محموله صادراتی شیشه از بندر بهمن به مقصد عمان خبر داد.

به گزارش فرینا، هرمز امیری با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: نخستین محموله شیشه با وزن ۳۷۰ تن مربوط به شرکت "شیشه شناور اردکان یزد" با ۸۰ هزار دلار ارزش با همکاری دو گمرک ایران و سازمان منطقه آزاد قشم از اسکله بهمن به مقصد بندر شناس کشور عمان در حال بارگیری است.
وی افزود: نخستین محموله شیشه صادراتی از منطقه آزاد قشم روز چهارشنبه با یک فروند شناور لندینگ کرافت بخش خصوصی، اسکله بهمن را با طی کردن ۱۵ ساعت مسیر دریایی به بندر شناس عمان می رساند.
وی گفت: شرکت شیشه شناور اردکان یزد به عنوان صادر کننده برتر طی دو سال متوالی، پیش از این محصولات تولیدی خود را از طریق بندر شهید باهنر در بندر عباس و گمرک گناوه صادر می کرد.
به گفته امیری، تا پایان امسال دو محموله شیشه صادراتی این شرکت با وزن و ارزش تقریبی محموله اول (۳۷۰ تن وزن و ۸۰ هزار دلار) از بندر بهمن قشم به کشور عمان صادر خواهد شد.
او از همکاری بسیار خوب گمرک ایران‌ مستقر در قشم  برای ایجاد تسهیلات و تسریع در صادرات شیشه از قشم به کشور عمان، تقدیر کرد.
جزیره قشم در جنوب ایران قرار دارد و اسکله های بهمن و کاوه این جزیره به عنوان دو مرکز مهم صادرات و واردات کالا در جنوب کشور محسوب می شوند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو