تمهیدات ترافیکی ایام نوروز در کیش

رئیس پلیس راهور کیش با اشاره به تمهیدات ترافیکی در ایام نوروز گفت: تردد تریلی، کامیونت، وانت باری به جز ساعت ۱۴ تا ۱۷ و ۲۴ تا ۸ صبح ممنوع است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سرگرد بهرام ایمانی نسب افزود: کامیون ها و تریلی های حامل سوخت با مجوزهای لازم از حراست شرکت ملی فرآورده های نفتی، مواد غذایی و میوه در ساعت های تعیین شده امکان تردد در مرکز شهر را دارند و خودروهای سنگین به هیچ عنوان حتی درساعت های اعلام شده برای تردد این وسایل حق عبور و مرور در مرکز شهر را ندارند.
وی ادامه داد: براین اساس در ایام تعطیلات نوروزی خیابان فردوسی حدفاصل میدان ساحل تا میدان آبشار یک طرفه بوده و رانندگان می توانند از خیابان های جایگزین برای تردد استفاده کنند.
ایمانی نسب تصریح کرد: با توجه به حجم ورود خودروها در ایام نوروز به جزیره کیش، روبروی مرکز تجاری، جنب مرکز راهنمایی و رانندگی به عنوان پارکینگ عمومی در نظر گرفته شده است و از گردشگران تقاضا می شود برای پارک خودروهای خود از این مکان استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور کیش اظهار داشت: با پارک خودرو در معابر عمومی برخورد قانونی شده و خودروهای متخلف مشمول جریمه خواهند شد.
وی با تصریح بر برخورد قاطع پلیس با متخلفان و هر گونه نقض قوانین در جزیره کیش تاکید کرد: رعایت حق تقدم به ویژه در محل عبور عابران پیاده و رعایت سرعت مجاز در معابر از مواردی است که انتظار می رود کیشوندان بیش از گذشته نسبت به آن توجه کنند تا فرهنگ سازی لازم برای گردشگران نیز باشد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو