افزایش 9 درصدی صادرات کالا از گمرک منطقه پارس جنوبی

مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: 3.4 میلیون تن کالا و محصولات تولیدی ماه گذشته از گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی صادر شد که نسبت به ماه ماقبل آن 9 درصد افزایش دارد.

به گزارش فرینا، احمد پور حیدر با بیان اینکه توسعه صادرات از اولویت‌های مهم برنامه امسال است، افزود: برای تسریع در صادرات کالاهای غیر نفتی و محصولات تولیدی از گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی، سامانه جامع گمرکی در این گمرک راه‌اندازی شده که این سامانه نقش مهمی در تسریع ارائه خدمات به صادر کنندگان، کاهش هزینه‌ها، رفت و آمد بازرگانان برای صادرات کالا دارد.
پورحیدر با اشاره به افزایش صادرات در اسفند ماه گذشته از گمرک منطقه ویژه انرژی پارس گفت: ماه گذشته 3/4 میلیون تن کالا و محصولات تولیدی منطقه پارس جنوبی به ارزش یک میلیارد و 684 میلیون دلار به کشورهای مختلف صادر شد که نسبت به ماه قبل آن از نظر وزنی 9 درصد و ارزشی 27 درصد افزایش دارد.
مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، میعانات گازی را مهم‌ترین محصول پارس جنوبی برای صادرات دانست و افزود: ماه گذشته 1/4 میلیون تن میعانات گازی به ارزش 754 میلیون دلار به کشورهای مختلف صادر شده است که از نظر ارزشی 22 درصد افزایش دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.